Tuesday 26 February 2013

Study3x!!!

Tempoh pengajian dekat KLMU dah hampir tamat...tinggal 2 semester je lagi sebelum praktikal...semester yang aku lalui sekarang dan semester akan datang...nak praktikal kat mana nanti pun aku tak tahu..hurm...minta-minta lah dapat tempat praktikal yang best dan happening..Impian aku 1,nak buka restoran sendiri..lepas tue frame kan certificate dekat restoran supaya customer yang datang ke kedai aku nanti tengok dan berfikir yang aku buka restoran dengan ada kelayakan..bukan sesetengah restoran yang caca marba saja buka restoran..bab sanitation failed! aku akan praktikkan apa yang aku belajar masa setup restoran nanti..Insyaallah...


Dapat gelaran Chef terbaik kat kolej untuk batch aku pun jadi la..



Fine Dining Restaurant


No comments:

Post a Comment