Friday 20 April 2012

Sweet Moment at Maju Junction...


Terima kasih kepada adik-adik aku di KLMU..This time aku telah dikejutkan oleh diorang..Prank!!itu yang sebenar-benarnya...Cerita bermula bila adik bongsu aku yang seorang nie, Jazz(berkaca mata) telah mengajak aku untuk meraikan birthday Mira(angah)..Siap ugut lagi kalau aku x datang dia xnak kawan lagi..ok la..demi persahabatan dan sebab nak meriahkan majlis kerana semua adik-adik aku datang masa tue..xsedap la pulak kalau aku xdatang..Kitorang celebrate party kat KFC Maju Junction Kuala Lumpur..Aku sampai awal coz nak tolong adik-adik aku ni prepare untuk Prank si Mira nie..aku pon tolong r..Mira kena prank bila da sampai KFC dengan boyfriend dia..xlama lepas tue aku pown kena Prank..Rupanya masa hari itu, diorang nak celebrate birthday 2 orang sekali...Kek birthday memang cantik..Ada gambar kitorang 5 adik-beradik KLMU + gambar boyfriend Mira..ok, itu Prank pertama..Prank kedua pula aku dapat birthday gift dari Jazz nie...Terharu juga masa tue..Aku memang jarang dapat birthday gift dari orang-orang luar..kebanyakkan dari family sendiri jer..Ok,Prank ketiga masa aku buka hadiah tue..Perfume "Versace Versus" ... Ok,ada kisah sebalik perfume tue..3 minggu sebelum celebrate birthday tue, kitorang jalan-jalan kat Sogo sementara tunggu clazz gap selama 4 jam..Jazz minta tolong kat aku untuk memilih perfume untuk kawan dia,aku pun tunjuk r kat dia perfume apa yang best bagi aku la..BVLGARI,DKNY dengan VERSACE..itu favourite aku..kitorang pergi satu2 butik perfume...last sekali kitorang singgah butik VERSACE..Jazz tanya aku,best x bau versace versus tue..Bau dia memang best, lembut jer.. Jazz mmg nak beli masa tue,tapi sebab ada suatu kejadian...Kitorang terus blah @ chow dari situ..Xsangka pula perfume yang sama aku dapat time birthday..thank Jazz..Thanks kat yang lain-lain juga..Siap la korang birthday korang nanti..Aku Prank gila-gila punya..Special thank kepada Piqa selaku penaja KFC masa tue, Jazz selaku penaja hadiah, Mira selaku birthday girl masa tue, Ammar selaku pegempak lakonan masa tue dan Azam selaku penyumbang Kek masa tue..Terima kasih yang x terhingga sehingga aku termenung sekejap..Korang memang adik-adik yang best...Xkisah la sekiranya abang xder girlfriend sekali pun..sebab abang ada korang..korang respect our friendship!!

No comments:

Post a Comment